Здравейте,
Не съм наясно с тънкостите на счетоводството на ЕООД, което продава дрехи втора употреба. Ще помоля за малко помощ от по-знаещите и опитни колеги.
ЕООД-то е новосъздадено и ще продава дрехи втора ръка. Ще ги купува от фирма в БГ регистрирана по ДДС (т.е. няма да ги внася директно). Трябва ли ЕООД-то да се регистрира предварително по ДДС или да си чака оборота и според вас третира ли се като ДИЛЪР според глава 17 от ЗДДС?
Някой може ли да ме ориентира за по-специфичното в това водене на счетоводство... Мерси предварително
Здравейте,
знам че е дискутирана тази тема, но все пак ако е възможно да се уточни:

Собственик съм на ЕООД и имам договор за управление (няма уточнена сума в него), също така дружеството ще осъществява дейност.
Въпросът ми е как е най- добре да се осигурявам и какви са минусите и плюсовете?
1. Като самоосигуряващо се лице на 420 лв  - тогава осигуровките ще са си за моя сметка и няма да са разход на дружеството нали?.
2. Или по Договора за управление, където трябва да се сключи Анекс и да се уточни възнаграждение (което да не е под мин. праг за дейността на фирмата)? Тогава осигуровките и заплатата са разход на ЕООД ?